The Company
This fascinating behind-the-scenes portrait of a top ballet company focuses on the creative process and the conflict between the personal and the professional, while capturing the lives of the dancers in all their ironic contradictions. Neve Campbell plays a gifted but conflicted member of the corps on the verge of becoming a principal dancer.