The Pied Piper
A story of love, sin and hope, freely inspired by Viktor Dyk’s novel of the same name and by the musical by Daniel Landa, whose music accompanies the film. The movie was made in a mere 24 hours on New Year’s Eve in Prague and thus found its way into The Guinness Book of Records.