Out of This World
A filmmaker´s tribute to a generation of young Japanese jazzmen who, after World War II, had to come to terms with the fact that their favorite music was associated with the lifestyle of their American enemies. The five young musicians of the Lucky Strikers were finally able to exchange their weapons for instruments in 1947.