Sugar Town
What would you do to make it in the music business? Sleep with a record producer? Play guitar for a sexy singer who just wants to get you into bed? Finance a junkie’s fatal habit just long enough for him to write you one hit song? Steal, lie, cheat? Probably all this and maybe even more. Allison Anders and Kurt Voss return to the world of Border Radio with the bitter-sweet comedy Sugar Town, a convincing portrait of the seedier side of the LA music scene, filled with has-beens living in the past and wannabes doomed to mediocrity.