Eraser Wrestling
Young Hoon has a problem. At school recess he’s the clear winner against the much stronger and taller Kang San. But the huge heffalump won’t admit defeat and takes his prize by force. An innocent game becomes a struggle for power in which the weaker doesn’t seem to have a chance. Until the first blow. . . .