A Day
After his wife and children leave him, Man Sik lives alone and has difficulty finding work. He gets a job, but on the day which just happens to be the anniversary of his mother’s death, no pay comes his way. Her memorial ceremony will be modest and not very joyful. But hope is concealed in the heart of sorrow.