Frames
Sitting in a cinema, a lone viewer eagerly awaits the main attraction, but finds himself surrounded by an audience seemingly hell bent on preventing him from enjoying the film. Frames shows us a voyeur’s passage from anger to illumination and the vast internal metropolis of one viewer’s mind.