Journalism student Alfonso gets an internship at a daily tabloid. He wants to be a writer and considers the internship as a necessary evil – especially after being assigned to the lurid crime and accident pages instead of the culture section as he’d wanted. To top it all he’s got to work with his boss, Faúndez, who, in contrast to Alfonso, moves among bloody corpses without the slightest care. Initially, Alfonso want to run away because he abhors Faúndez’s life philosophy and can’t stomach the underworld stories he has to cover. But even in the tough and realistic atmosphere of the tabloid business a bond forms between Alfonso and his boss, and he makes his way not only into the newspaperman’s craft but also enters into life’s mysteries. The star of the film Gianfranco Brero won Best Actor at the San Sebastian IFF.