Where Have You Been?
A young cook reigns over his stovetop but he isn’t alone in the kitchen. A mysterious intruder provokes him into a fight in which brute strength is matched against dexterity. Nothing, however, prevents him from making peace with the enemy he’s captured. There’s sun enough in the kitchen for both of them.