One Day of Hitchcock
A day in the life of Sir Alfred full of incidents and characters from his movies. What might have happened to the famed director from the time he woke up until he arrived at the studio, or Does Art Imitate Life? Or is it the other way round? And how many Hitchcock films can be packed into seven minutes?