The mystery of puberty and the bitter-sweet fumblings of first love in Henner Winckler’s debut weave an expressive screen fabric in a deliberately relaxed tempo. A group of twenty adolescent Berliners, including the popular Isa and the loner Ronny, set off on a school outing which not only involves a large consumption of alcohol and cigarettes, but also provides an opportunity for enchanting and sincere incompetence.