Autumn Spring
A defiant pensioner is driving his beloved wife mad. The falsely dignified Fanda, with the help of old friend and former theatre colleague Eda, indulges in a spot of role-playing. Czech mega-stars , Brodský, Zázvorková and Zindulka bring touches of true charm to this subdued comedy about the autumn of life.