Nogo
A triptych beginning at a petrol station develops into the stories of various young couples united in their aversion to the world around them as they head for a mutual encounter in an explosive finale. The filmmakers, known in the field of experimental film, furnished their work with a stylish sheen, an ingenious artistic composition and a stirring rhythm.