Sleeping Rough
An unusual encounter between an eighty-year-old Dutch widower and a young Sudanese illegal alien. The winner of the Rotterdam Film Festival 2002 (together with the Czech film Wild Bees by Bohdan Sláma and Everyday God Kisses Us on the Mouth by Sinisa Dragin).