Minor Mishaps
After the sudden death of their mother, who was the true head and binding element of the family, we follow the lives of the four remaining members who each have to come to terms with the new situation. The father and adult children – two daughters and a son – try to “find” themselves and gradually realise that they can’t choose their family, they were simply born into it.