The Warrior
The Warrior is an epic tale of a former fighting man’s travels from the Indian wasteland to the pure snow-capped peaks of the Himalayas. This visually stunning film took Best Camera at San Sebastian and the London film festival’s Main Prize Sutherland Cup.