After his son’s suicide, a death row guard enters into a relationship with the wife of a man he recently prepared for execution. This hard story from director Marc Forster is alrerady famous a certain truly long sex scene between the main heroes. Actress Halle Berry took an Academy Award and a Silver Bear at the Berlinale 2002 for her performance.