This is Not a Love Song
Due to unforeseen circumstances, petty thieves Spike and Heaton become murderers on the run from both the police and a posse of enraged farmers bent on avenging their crime who won’t give up until the criminals are dead. The talented director, using all the benefits of a digital camera, first-class actors and an atmospheric, gloomy landscape as the third main “character” in the story, has succeeded in making a thrilling drama about love, fear and hatred.