This Is not Your Life
The central character of the film is an ordinary woman who is neither famous nor significant in any way: a woman like thousands of others, who spontaneously speaks of her illusions and disillusionments. The film makes a noble effort in expressing the spirit and feelings of anonymous people living in southern Brazil.
A short film shot in the Porto Alegre region of southern Brazil. The central character is an ordinary woman who is neither famous nor significant in any way: a woman like thousands of others, who spontaneously speaks of her illusions and disillusionments. The film makes a noble effort in expressing the spirit and feelings of the region’s anonymous thousands. Awards: Critics’ Prize for Best Short, Best Direction, Best Camera, Best Editing at the 19th Festival of Brazilian Film in Gramad, Brazil, Best Film at the Clermont-Ferrand International Short Film Festival (1992) and at Caracas (1993).