You Are What You Are Born For
Three blind sisters sing on the streets of Campino Grande in the Brazilian state of Paraíba in order to earn enough to survive. In spite of their disability, they view the world with optimism.
Three blind sisters sing on the streets of Campino Grande in the Brazilian state of Paraiba in order to earn enough to survive. In spite of their disability they view the world with optimism. The movie won Best Documentary at the Rio de Janeiro IFF (1999), the Audience Award for Best Documentary and the Special Jury Prize at Recife, Brazil, Best Latin-American Documentary Film at Bilbao (1999) and Honourable Mention (for a short film) at the Golden Gate Awards in San Francisco (2000).