Afghanistan - From Ground Zero To Ground Zero
Masuda Sultan is a 23-year-old American of Afghan origin who returns to her native Kandahar to discover the tragic fates of her relatives in a country traumatised by the recent military conflict. Nineteen members of her family became victims of American bombardment.