Muhamed returns to his native village since he’s unable to pay off his gambling debts. He even had to part with his violin and pretends at home that he’s made a great career for himself as a virtuoso performer. A conflict of generations, the differences between town and country life, fundamental values and emotions are the main themes of this exceptional film set in Central Asia.