Soft for Digging
One morning an old man wanders into the woods in search of his runaway cat. He instead finds a child with no parents and a murder with no corpse.
Elderly Virgil Manoven lives in a remote cabin where he encounters no one but the paper girl. One morning he ventures into the woods looking for his runaway cat and witnesses the murder of a little girl. Although he tries to forget it, violent fragments of the incident begin to crowd in his mind. But nobody believes him, not even the police: especially when no corpse is found. Gradually, even Virgil himself is not sure anymore what he actually saw, but he decides to find out. A bizarre horror with almost no dialogue, but with a sense for black humour.