Sailing Home
Over half a century has passed since Luchino Visconti made his famous film The Earth Trembles but the lives of fisherman from the Italian south have not changed much. Today they are not struggling so much with tradesmen but with the Neapolitan Mafia. Vincenzo Marra’s debut was a hit at Venice last year where it won the International Critics’ Week Award.