1995, the Roman suburb of Ostia. Pals Vittorio and Cesare live 24/7 with the pedal to the metal: discos, drugs, alcohol, fast cars – it’s all about living for the moment. Will their bond survive after Vittorio, influenced by a traumatic experience, decides to turn his life around? This subtle drama was one of the top Italian pictures of last autumn.