People Are Strange
What happens when you don’t make it in show business? Julien considers himself Jim Morrison’s legitimate double. He earns his living at the Parisian Père-Lachaise cemetery entertaining tourists in front of the rock star’s tomb. When he learns that his idol’s body is to be transferred to California, Julien decides to steal the Lizard King’s remains with the help of his friend Aldo.