The Chickening
What would Stanley Kubrick’s legendary film The Shining look like if it were re-worked by a bunch of crazy fans? They’d turn the secluded hotel into a fast-food haven, the macabre little Grady sisters would do a spot of break dancing, and Jack Nicholson would morph into a piece of chicken. The menu also includes refills of looney humor and an extra portion of unbridled animation.