In, Over and Out
An original tribute to the famed Lumière brothers’ Workers Leaving the Factory shot on 12 different cameras and capturing the comings and goings through the staff entrance of an art school. Drawing on elements of structural cinema, this experiment offers a fascinating journey through the space of the shot and across time materialized in a variety of motion picture cameras.