Atelier
Like a modern utopia, an unusually beautiful structure surrounded by the wilds of nature serves as the location for an encounter between two women. One seeks peace and relaxation, the other is creating an acoustic installation that intrudes upon the motionless calm. Frustration over this unplanned-for cohabitation grows and the differences between dream and reality begin to blur.