keep that dream burning
The black-and-white particles that constitute digital image noise – what sets them dancing? The rhythm of chaos or perhaps a secret algorithm? They are the means to give form to shapes, objects, and systems until they all dissolve back into a tumultuous expanse of particles. Or perhaps this isn’t the case? keep that dream burning reveals the elusiveness of our modern world’s digital esthetics.