Café Lumiere
While on the trail of a music legend, Yoko, a free-lance author living in Tokyo, makes the acquaintance of the owner of a small second-hand bookshop. They become very close but the girl finds herself in a situation where she has to decide what to do about her life.
Yoko lives in Tokyo and, as a free-lance writer, sets out on the trail of music legend Jiang Ewn-Eye. During this task, she makes the acquaintance of the owner of a second-hand bookshop called Hajime. They spend a lot of time together and, in his company, the girl experiences a rare spiritual tranquility and equilibrium. Hajime feels the same way yet, although his loves Yoko, he keeps silent. The girl leaves for busy Hokkaido to visit her uncle, who awaits an eye operation, and she also meets with her father and his wife. However, the easygoing atmosphere is disturbed when the girl makes a certain disclosure and by the way she sees her future panning out. Yoko has to re-think everything – her life, her relationship with her family and what awaits her in the next few months.