Enduring Love
An unfortunate accident pushes Joe towards a mental breakdown, his relationship with Claire reaches a crisis, and on top of it all he is being relentlessly persecuted by a nut named Jed. Daniel Craig, Rhys Ifans and Samantha Morton star in Notting Hill director Roger Michell´s new film.