Pat Garrett and Billy the Kid
New Mexico 1881. Sheriff Pat Garrett sets out after Billy the Kid, but before they found themselves on opposite sides of the law they were united by strong bonds of friendship. James Coburn and Kris Kristofferson star as the legends of the Wild West, with original music by Bob Dylan, who also takes on the role of the taciturn Alias.