Palindromes
Twelve-year-old Aviva wants to become a mother but when her parents try to stop her she runs away from home. On her journey she encounters many bizarre characters and situations.
Twelve-year-old Aviva wants to become a mother. She does everything she can to make it happen and would surely succeed if not for her sensible parents. So the girl decides to run away from home, and she finds herself in an unknown world where she meets bizarre characters. As happens so often with runaways, she ends up returning home. But it’s hard to say whether Aviva can ever be the same again. The central narrative concept isn’t simple, outdoing even Buńuel and Godard: the sympathetic heroine is played by several actresses and on various time planes, with a remarkable cumulative effect.