SEVDAH: The Bridge That Survived
In 1993 the war in the former Yugoslavia was responsible for destroying a 500-year-old bridge in Mostar, Bosnia. Mira Erdevički’s documentary focuses on a group of local musicians who are using their catchy tunes to build a new bridge - at least, for now, between people.