The Love Crimes of Gillian Guess
A colourfully assembled mosaic demonstrating that the life of a walking Barbie doll needn’t be all roses. Inspired heavily by pop culture, in the director’s words the film is “an entertaining and mysterious spectacle, a cross between a musical and a surrealistic collage.”