Stranger
Ewa didn’t get accepted into university and works as a charwoman, her music expert father has become gravely ill and, to top it all off, she’s saddled with an unplanned pregnancy. When her money for an abortion is stolen, she consoles herself in conversation with the embryo. She comes to believe that the mysterious ‘stranger’ hears her and that together they can perceive the beauty and injustice of the world.