Reality Shock
An absurd documentary comedy following on from the director’s previous films Absolut Warhola and The Center. This time, Mucha takes us to a wooded region of Poland and introduces us to a peculiar community of eccentrics for whom the concept of the European Union is just as unfathomable as the UFO which visited their village a few years ago.