Wajib
After many years in Italy, architect Shadi returns home to Nazareth for his sister’s wedding. And as an old Palestinian custom dictates, he and his father are to deliver the wedding invitations in person. Written and directed with care, the film takes viewers on a poignant journey toward mutual respect, out of which emerges a comprehensive mosaic of contemporary, if often contradictory, Palestine.