Lucky
A remembrance of the late Harry Dean Stanton, who died in 2017. The film narrative catches Lucky at a time when his daily routine is interrupted. Forced to face up to his own mortality, Lucky feels that all his jovial fellow citizens should be conscious of the inevitability of death and the subsequent void, and that this knowledge needn’t be a painful experience.