Putin’s Witnesses
On December 31, 1999 Vladimir Putin ascended to the president’s chair in Russia. In his latest picture renowned documentarist Vitaly Mansky draws on witness accounts of the events that happened in the years following that fateful day. He then rounds it out with his own fascinating perspective and with the longtime unique experience of a man whom only a movie camera separated from upper echelon politics.