Anka is becoming extremely anxious about her beloved husband Witek, a war correspondent. But where does the border lie between reality and catastrophic visions? An evocative psychological drama adapted from the autobiographical novel by Grażyna Jagielska about experiencing war second-hand: we don’t have to be there for it to have a destructive influence on our lives.