Pikk Street
Pikk Street is one of the most important thoroughfares of Tallinn’s Old Town. The picture playfully combines hidden camera footage with more observational images, employing shots from unusual angles; these are accompanied by specific sounds and interesting musical themes. The result is a true cinematic adventure.