The Beginning
The Beginning is the first instalment of Brauns’s trilogy dedicated to large-scale construction development in Latvia. It captures the building process of a hydroelectric station on the country’s largest river. Observation of the builders, drivers, and engineers at work highlights the human aspect of construction work.