Dialect
The language of God can’t be learned if you can’t speak it already. Nor can it be recorded or reproduced. Despite this, sound engineer Mithras heads out to a sacred reserve to try to do just that. Armed with technical equipment, he intrudes upon a world of children who are able to block out other languages to communiciate via the most elemental of all – the divine tongue. Dialect takes us to a place steeped in a mystical atmosphere, where language as we understand it loses significance.