Screened at this year’s Berlinale, award-winning director Isao Yukisada’s latest movie investigates the world of Japan’s desolate young generation – kids who are trying to take control of their lives without role models or any other help from adults. Set on the industrial outskirts of Tokyo, the unembellished story follows a diverse group of high-schoolers as they engage in seemingly insignificant disputes. But in the context of both sincere and entirely self-seeking relationships, some individuals confront existential questions for the first time. The director’s self-confident hand authentically reveals the burden placed on the shoulders of growing children, and supplies the necessary tension, strength, and credibility for this mosaic of human stories.