Mandy
What happens when a religious sect and its demonic, tripping motorcycle gang take away the one thing you love? Simple, you forge a giant ax and set out on a bloody trail of revenge. Nicolas Cage unexpectedly returns as a lone avenger in the psychedelic ride of the year.
1983, an American backwater. Red lives contentedly with his girlfriend Mandy, whom he loves above all else. The family idyll, however, vanishes when into Red’s life comes a whacked out religious sect, led by a charismatic rock singer with a predilection for tripping. And also motorcycle-riding demons. But Red is willing and able to do anything for love, and when he gets pissed off nothing can stop him… This grindhouse ride, whose visuals are comparable to the most insane heavy-metal album covers from the 1980s, features the final collaborative work of Icelandic composer Jóhann Jóhannsson. Nicolas Cage dominates as the badass woodcutter, the bloody apotheosis of brute violence.