Ride Like Lightning, Crash Like Thunder
Soothing shots of the countryside complement a picturesque image of the landscape. But something hangs in the air and change is unstoppable. The creeping specter of a horrifying future permeates the environment. The found-footage film, which can be read as a portrait of the United States before the last presidential election, excels for original work with music and imagination.