You Might Be the Killer
“Are you holding a weapon of any kind?” Chuck asks her friend Sam, who has called her in the middle of a busy evening with the news that a mass murderer is loose at his summer camp. Sam is suffering from amnesia and isn’t totally sure what happened, but Chuck is a big fan of classic slasher movies, and so, while the violence at the camp escalates, she comes to his aid over the phone. This inventive meta-horror comedy plays with all the usual slasher stereotypes, taking us nostalgically back to a time of simpler genre classics that were also more entertaining. So pack your sleeping bag and rain poncho, we’re off to camp!