In Fabric
The January sales at a slightly bizarre boutique go somewhat awry. While a bank clerk has problems with a cursed dress she’s just bought (you can’t just stick it in the washing machine, we’ll tell you that much), the boutique staff perform esoteric rituals after closing time… This wild assemblage by Peter Strickland is as much a tribute to the cult giallo film genre as it is an expression of deference towards fabric itself, the star of the show.